Районний семінар учителів інформатики

2019-04-16

/Files/images/інфор150419.jpg

Інформатизація суспільства вимагає підвищення рівня інформаційної компетентності учнів. Мабуть, саме тому однією з десяти ключових компетентностей, формування яких вимагає реалізація концепції Нової української школи, є інформаційно-цифрова компетентність. Як її сформувати на уроках інформатики? Відповідь на це запитання намагалися знайти вчителі інформатики під час проведення семінару-практикуму, який відбувся 15 квітня 2019 року на базі КУ «Нововоронцовський РМК».

Семінар-практикум відкрила методист КУ «Нововоронцовський РМК Валентина Нікольченко, яка обґрунтувала актуальність та перспективність вибраної проблеми та окреслила шляхи формування інформаційно-цифрової компетентності учнів на уроках інформатики.

Наступним кроком семінару-практикуму став методичний калейдоскоп «Сучасній школі – сучасні вчителі» на якому учасники взяли участь у майстер-класах, які провели вчителі інформатики Марія Абакуменко (Біляївський НВК) «Мережа інтернет» (метод шести капелюхів) та Ольга Іванів (Дудчанське ЗОСШП) «Використання таблиці істинності – підготовка до вивчення змінних логічного типу («TRUE» «FALSE»).

Олена Язан, учитель інформатики Хрещенівської ЗОШ, ділилася досвідом роботи щодо створення веб-квесту «Комп’ютерні мережі».

Микола Дутчак, учитель інформатики Гаврилівської ЗОШ, презентував інновації, які використовує у позакласній роботі.

Продовжуючи роботу, учасники створили інформаційну платформу для учителів інформатики на якій матимуть змогу ділитися з колегами своїми напрацюваннями.

Підводячи підсумки Валентина Нікольченко, методист КУ «Нововоронцовський РМК», відмітила, що досягнення мети сучасної освіти пов’язане з особистісним потенціалом учителя, його загальною та професійною культурою, без яких неможливе вирішення наявних проблем навчання та виховання відповідно до нових освітніх парадигм. Сучасному учителеві необхідні гнучкість і нестандартність мислення, вміння адаптуватися до швидких змін сьогодення. А це можливо лише за умови високого рівня професійної компетентності, наявності розвинених професійних здібностей.

Кiлькiсть переглядiв: 31