2018-04-23
Тема: «Створення освітніх умов з метою ефективного забезпечення діалогічної взаємодії з вихованцями у навчально-виховному процесі»
«Ми не можемо зробити дитину щасливою, але в наших силах дати прагнення щастя, віру в те, що людина може бути Щасливою.»
Г.Сковорода
Завдання сучасної шкільної освіти в Україні, які спрямовані на гуманізацію всього освітнього процесу в школі, визначають нові пріоритети навчання і виховання, і потребують формування ініціативної особистості, здатної до раціональної творчої праці.
Тому, методичний захід, який відбувся 20 квітня 2018 року на базі Золотобалківського закладу загальної середньої освіти був присвячений обговоренню питання: «Створення сучасного освітнього простору засобами інноваційних технологій».
Розпочато зустріч презентацією системи роботи Золотобалківського освітнього закладу в умовах реформування освіти, який анонсувала Вікторія Раєнко, директор закладу.
Болдирєва Людмила, методист КУ «Нововоронцовський РМК» звернула увагу на те, що життя – наука вічна, змінюється стрімко , а тому, щоб знання стали – життєвим активом особистості, педагог повинен дати можливість кожній дитині відчути себе творчою особистістю і навчитися мистецтву користуватися знаннями. А це можливо при умові, коли сам учитель знаходиться в постійному творчому пошуку.
Шлякова Галина, керівник шкільного методичного об’єднання педагогів презентувала присутнім творчий портрет учителів початкових класів освітнього закладу та звіт організованої методичної діяльності з проблеми.
Пізнавальним для колег району став інноваційний практикум, у форматі проведення інтегрованих уроків та позакласного заходу «Земля – наш спільний дім», підготовлений класоводами Золотобалківської ЗОШ.
На засіданні круглого столу у «Педагогічній майстерні вчителя» фахівці мали змогу обмінятися перспективними думками та творчими ідеями з досвіду роботи організації інтегрованого навчання, критичного мислення, що спонукає до пошукової діяльності як учителя так і учня.
На завершення обговорено прийняті нові нормативні документи, які регламентують роботу початкової освіти, починаючи з 2018 року.