2014-04-04
Методист КУ «Нововоронцовський районний методичний кабінет» Нікольченко В.А. наголосила, що інтегроване навчання як ніяке інше закладає нові умови діяльності педагогів та учнів, є діючою моделлю активізації пізнавальної діяльності та розвиваючих прийомів навчання. Інтеграція зобов’язує до використання різноманітних форм викладання, що має великий вплив на ефективність сприйняття учнями навчального матеріалу, вона стає для всіх її учасників –і вчителів, і учнів, і батьків, і адміністрації - школою співпраці та взаємодії, що допомагає разом просуватися до спільної мети.
Учителі Любимівської школи Громакова Л.І. та Мордух О.В. використовуючи різні форми та методи навчання, вдало поєднали мультимедійні засоби із новітніми педагогічними технологіями та на практиці довели, що інтеграційні процеси в освіті тривають, і вони різноманітні, але мета їх одна – розвинена, креативна особистість, здатна до творчого пошуку.