Сучасний темп життя характеризується швидкими та глибокими змінами. Змінюється, удосконалюється і система дошкільної освіти, яка завжди виконувала і виконує важливе соціальне замовлення суспільства і є одним із факторів його розвитку.
Перетворення та розвиток системи дошкільної освіти в значній мірі визначається тим, наскільки ефективно здійснюється управління всіма її ланками.
Перед керівником дошкільного навчального закладу стоять завдання динамічно розвивати зміст навчально-виховного процесу, підвищувати його ефективність і якість. Сучасний керівник повинен будти компетентним як у питаннях методології навчання, виховання і розвитку дошкільників, так і в системному управлінні.
Було розглянуто ряд питань: ПЕРЕГЛЯНУТИ
Керівники дошкільних закладівХома Н.М.Шваничик Л.В.Заступник директора Миролюбівського НВК
Керівники дошкільних закладів району
8.00 – 8.45 – заїзд учасників
8.45 – 9.00 – реєстрація та інструктаж
Федорак І.В., методист КУ «РМК»
9.00 – 9.15 – презентація дошкільного закладу
(зав. д/з Лівіцька Любов Яківна)
9.15 – 9.45 – старша група
Інтегроване заняття. Тема: «Подорож до країни Математики»
(Вих. Косолап Алла Григорівна)
9.45 – 11.00 – висвітлення теоретичних питань:
1. Концепція постійного контролю за якістю дошкільної освіти. (зав. д/з Лівіцька Л.Я.)
2. Залучення педагогів до ухвалення та реалізації управлінських рішень. (зав. д/з Лівіцька Л.Я.)
3.Самоосвіта педагогів дошкільного закладу. (зав. д/з Лівіцька Л.Я.; вихователь-методист д/з № 1 Петриченко Юлія Андріївна)
11.00 – 11.30 – ділова гра «Пазли»
(вих. д/з Шевченко Олена Михайлівна)
11.30 – 11.45 – «Як створити ефективний механізм управління? Яким вимогам має відповідати лідер сучасного колективу?»
(методист РМК Федорак Ірина Вікторівна)
11.45 – 12.00 – підсумок семінару.
ПАМ’ЯТКА "КЕРІВНИК І ЧАС
· Навчитись організовувати себе та інших – означає навчитись розпоряджатись часом.
· Усе робити вчасно – найбільша цінність у роботі.
· Як ви поводитеся з часом, так і час поводитиметься з вами.
· Керівник – це організатор, зобов’язаний продуктивно використовувати час та привчити до цього інших.
· Те, що зроблено вчасно, вимагає значно більших зусиль і часу для виконання.
· Потрібно вміти працювати не тільки тоді, коли часу обмаль, але й тоді, коли його багато.
· Керівник не владний над часом, але він може його раціонально використовувати.
· За будь-який проміжок часу можна зробити щось потрібне та корисне.
· Що можна зробити зараз і сьогодні, краще не відкладати на потім і на завтра.
· Найвище мистецтво керівника – знаходити час, коли його обмаль або бракує зовсім.
· Найдорожча плата – це плата за втрачений або згаяний час.
· Найбільш розповсюджені злочини – гаяння, витрачання та змарнування часу.
ЯКИХ ЯКОСТЕЙ ПОТРЕБУЄ КЕРІВНИК СЬОГОДНІ?
Узагальнення вчених, спеціалістів дають можливість виділити ті якості, які керівникові необхідні сьогодні.
ЯК УТВОРИТИ ЕФЕКТИВНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ?
ЯКИМ ВИМОГАМ МАЄ ВІДПОВІДАТИ ЛІДЕР СУЧАСНОГО КОЛЕКТИВУ?
СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО МЕТОДИЧНОЇ СЛУЖБИ У ДНЗ
КОНЦЕПЦІЯ ПОСТІЙНОГО КОНТРОЛЮ ЗА ЯКІСТЮ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПОСТІЙНОГО КОНТРОЛЮ
Заняття в старшій групіВедуча ділової гри вихователь Шевченко О.М.
- Реалізація наступності в умовах навчально-виховного комплексу;
- Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт» - орієнтир формування готовності дітей до навчання в школі;
- Удосконалення сучасного заняття, уроку через інноваційні форми і методи роботи.
Рекомендації для вихователів дошкільних навчальних закладів району:
1. Підготовку дітей до школи здійснювати відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти, програм виховання та навчання дітей дошкільного віку, затверджених Міністерством освіти і науки молоді та спорту України.
2. Відповідно до сучасних вимог забезпечити охоплення всіх дітей старшого дошкільного віку різними формами дошкільної освіти.
3. За участю педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів, вчителів початкової школи розширити можливості соціально-педагогічного патронату для дітей, які виховуються вдома.
4. Проводити роз’яснювальну роботу серед батьків, громадськості щодо необхідності здобуття дітьми старшого дошкільного віку дошкільної освіти та можливості її отримання в різноманітних організаційних формах.
5. Удосконалювати заняття, урок через використання інноваційних форм і методів роботи з дітьми.
6.Навчально-виховний процес організовувати як систему, що забезпечує інтелектуальний. творчий розвиток особистості, задоволення її пізнавальних потреб.
Керівники дошкільних закладів району